vineri, 31 mai 2013

Online Career Day

Am auzit deseori fel de fel de întrebări din parte băieților „la ce vă folosesc poșetele astea atât de mari?”, „găsiți vreodată ceva în ele?” ș.a. Sincer, eu preferam o gentuță micuță, în care să îmi încapă telefonul și cam atât. Dar acum am găsit utilitatea sacilor ăstora, numite poșete.
Am făcut partea din organizarea unui super eveniment, destul de mare, cca 400 de omuleți, Dezvoltare personală pentru carieră. Nu m-am gândit vreodată că eu, eu voi purta un ecuson în piept pe care scrie „partnerships & PR”. Pentru mine a sunat îngrozitor de bine, iar agitația de dinainte și de după m-a făcut să zic că mai vreau, că mi-a plăcut, că e un mod frumos de a-ți petrece viața. Așa... printre oameni de calitate, prieteni, nervi, promovare, echipă! Am ascultat 6 persoane bogate! Bogate în experiență și informații, bogate în bun gust și rafinament. 
Cum spuneam la început, am realizat că sacii pe care îi purtăm noi fetele, sunt extrem de utili. După o jumătate de zi, în care a trebuit să alerg pe tocuri, am ajuns la casa de cultură pentru repetițiile de dinaintea evenimentului. În jurul orei 13:oo, până seara la 23:oo trebuia să stau pe tocuri. Un chin... Noroc că aveam în poșetă o pereche de balerini, iar pantofii i-am putut pune în geantă, pentru că în nebunia aia destul de organizată totuși, i-aș fi putut pierde. Ei bine, cam asta-i utilitatea sacilor ăstora. Să iei cu tine tot ce îți trebuie și tot ce nu îți trebuie, și să nu arăți ca fefeleaga, ci să arăți bine.
Evenimetul a fost un succes. Nu spun eu asta, pentru că din punctul meu de vedere, ca organizator am văzut multe lucruri care nu au ieșit bine. Dar asta e partea cea mai frumoasă când organizezi ceva. Știi doar tu ce nu a ieșit bine, ceilalți nu văd asta. Surprinzător și plăcut în același timp a fost faptul că lumea se întorcea din drum doar ca să ne felicite, chiar dacă ne-au felicitat când am urcat pe scenă. Pe scenă!? Da... Nu prea îmi amintesc momentul, pentru că zic eu n-aveam emoții, dar cu toate acestea, l-am văzut doar pe fotograf.
Oricum, mulțumesc echipei, oameni minunați, prieteni buni chiar. A fost frumos și abia aștept să fac parte din organizarea unui alt eveniment! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu