joi, 23 mai 2013

Prostie/ democrație?

Nu m-am putut abține să nu scriu nimic când am văzut următoarea imagine:
Mă revolt, deci sunt prost pentru că scriu pe pereți. Cu ce se revoltă omulețul acesta pentru că a murdărit un perete? Ideea e că ne putem da cu părerea despre un oraș că e mizerabil, că e vai de capul lui, dar de fapt, noi suntem cei care facem ca totul să fie alb și negru într-un oraș. Au idee omuleții ăștia cât costă o renovare?  Și nu poți să dai cu „oleacă” de var peste scrisul acesta minunat, că s-ar vedea mai urât decât se vede, și de unde bani  să renovezi o întreagă clădire? Dar faptul că suntem o țară democratică ne permite să scriem orice, oriunde? De ce nu-și pot bate joc indiviizii ăștia de microsoft word și să scrie acolo ce le poftește inimioara?!
M-am hotărât! Dacă tot e vorba de mâzgâleală, eu spun că vreau să trăiesc pe o stradă desenată de un copil! 
Nu detaliez, că e de la sine înțeles! :d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu