sâmbătă, 25 mai 2013

FORZA ZU!

Nu știu de ce, dar când mă uit la filmările de la Forza Zu, nu pot să nu zâmbesc. Poate pentru că am fost acolo? 100.000 de oameni, 24 de artiști= o nebunieee!! Pur și simplu, la unele piese am preferat să tac, să nu aplaud, ci doar să ascult. Priveam în spate și vedeam o mare de oameni și ascultam cum cânta 100.000 de omuleți cu ecou! Mi se făcea pielea de găină, iar inima parcă bătea mai tare. Emoție... Valuri de emoție!
Karaoke! Cred că m-am îndrăgostit de karaoke. Am constatat atunci că îmi place să cânt și si sincer m-am simțit extraordinar de bine să ascult așa mulți afoni ( nu mă refer la artiști).
Aștept următoarea nebunie, dar se pare că acest KaraoKe a devenit o tradiție. Cel puțin pentru primul an de facultate! Chiar dacă anumite momente se transformă în serenade, iar ție-ți vine să-ți tai venele, vorba cuiva...
Așadar, mulțumim Forza Zu pentru nebunie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu