marți, 15 octombrie 2013

Sursa mea de energie

   Și da, am nevoie de o sursă pentru a mă alimenta. Nu e ca și cum aș băga degetele în priză și aș aștepta șă simt curentul prin tot corpul pentru a mă ridica. Sângele nostru, al tuturor, e de-un roșu atât de curat, atât de sincer încât avem o nevoie nebună de un carusel pentru a-l face să curgă prin vene. Inima pulsează, dar trebuie hrănită, pentru că săraca e așa firavă, ca un copil...
   Astăzi am făcut plinul inimii mele. Am început să colecționez magneți pentru frigider, doar că acum nu le colecționez pentru frigider.
   Le colecționez pentru inima mea.
   ”Cumpăr” în fiecare zi câte un magnet care să-l lipesc de inimă. Astăzi am cheltuit mult.
   Am cumpărat un magnet cu sunet, în care cânta Cargo ”poate dacă ploaia s-ar opri”, iar eu eram pionul principal în mijlocul mulțimii, fredonând piesa și privind cerul sufocat de ploaie.
   Apoi am mai găsit un magnet. Tot eu eram omulețul principal de pe magnet. Ciudat, aș putea spune. Trecusem pe lângă niște copilași care-și sărutau părinții pe frunte și care săreau de bucurie că bunicii le-au cumpărat baloane colorate. Am întors capul și am zâmbit. Cu gura până la urechi.
   Acum îmi simt inima plină. Probabil sunt magneții grei că-mi bate inima atât de tare, sau poate că am făcut plinul inimii mele. Eu vreau totul, sau deloc, iar pentru asta trebuie să fac câte ceva pentru mine.
Am început să colecționez lucruri minore, dar minunate. Colecționează și tu și împarte cu ceilalți. Te invit să împărțim magneții și zâmbetele! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu