duminică, 13 octombrie 2013

Fără inspirație, dar o nevoie nebună de a scrie

Aș vrea să opresc pentru o secundă timpul și să pot scrie fiecare lucru care îmi place. Să pot face un videoclip cu amintirile cele mai frumoase și să o postez undeva, undeva unde să fie vie, mai vie ca mine...
Aș vrea să inot cu delfinii. Am auzit că sunt prietenoși și vorbesc cu tine.
Aș vrea să stau pe o bancă și să vad apusul, iar în fiecare dimineață să ascult cum cântă păsările.
Aș vrea să pot da timpul înapoi cu 1 an și să îi pot dărui ei încă o clipă de liniște, în care să poată zâmbi aiurea și să nu se gândească la probleme. Mi-aș dori să o pot lua de mână și să îi spun că va fi bine, să cântăm, să mă certe, să ne certăm.
Aș vrea să pot fi o prietenă mai bună.
Aș vrea să fiu sigură pe anumite lucruri și în același timp aș vrea să nu le cunosc înțelesul.
Îmi doresc să cunosc sensul unui zâmbet, a unei țineri de mână, a unei vorbe bune.
Aș vrea să înțeleg omul lacom, să-l ascult pe cel enervant și să-l înveselesc pe cel supărat.
Aș vrea să pot scrie mai multe, însă sunt atât de multe de zis, încât nu le pot enumera pe toate. Sau poate că pot, dar nu vreau!
Și imaginea e neclară. Cu siguranță nu știu ce vreau. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu