miercuri, 23 octombrie 2013

Dialog cu Octombrie




 - Știi că ești dur, dragă Octombrie?
 - Mă faci să râd, de ce aș fi?
 - Din simplul fapt că știi să cânți. Că știi să transformi un suflet vesel, într-unul nostalgic.
 - Nu mă urî pentru asta. Trimit frunzele să cânte, dar oamenii le strâng...  Eu le trimit să vă mângâie tălpile și să le ascultați cântând.
 - Nu știu dacă e un cântec vesel sau trist. Dar devin nostalgică și mi se face dor.
 - Dorul lui, dorul ei, dorul lor...
 - Aceasta e toamna visurilor și lumea are tendința să creadă că dacă te gândești la cineva e...reciproc!
 - Ce copil. Sigur că este. Nu te poți gândi la un om, dacă el nu se gândește la tine. Și voi cântați, ca frunzele. Doar că voi scrieți. Sau vă chinuiți să vă scrieți. De ce trimiți un text cuiva?
 - De dor...? 
 - Da, de dor. Pentru că eu arunc peste voi o plapumă aurie de dor. Și când plouă vă întristați, iar când e cald vă e frică să vă scrieți. Mă joc cu voi.
- Și de ce ai face asta? De ce te-ai juca cu noi dacă nu te arăți la față?
- Sunt peste tot și nicăieri. Sunt în sentimentele voastre de dor. Sunt în frunza care a cazut înaintea ta. Sunt ceea ce am fost în fiecare toamnă. Dar vă las să vă jucați, să vă tachinați, să vă iubiți, să vă îndepărtați și apoi să... să vă fie dor. Sht, nu spune nimic. Deja ți s-a făcut dor. Și știi și de cine, dar nu spui!
- De el, de ea, de ei. 
- NU! De el, de ea, de ei mi s-a făcut mie. Ție ți-e dor de tine, de voi. E toamnă!
- De mine, de noi...

10 comentarii:

  1. :) Foarte frumos, imi place si stii asta:x

    RăspundețiȘtergere
  2. O postare foarte frumoasa! :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Adinos tu trebuia sa dai la Litere nu la Filosofie.Ziarele duc lipsa de reporteri,spitalele sunt pline de filosofi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu are nicio treabă Filosofia cu ”Comunicare și Relații Publice”. Nu pot ști unde ajung. Ori la ziar, ori la spital! >:D<

      Ștergere
    2. Trebuia sa scrii pe facebook si specializarea sa nu traiesc in eroare.Stiam ca iti place sa filosofezi si de asta am crezut asa. :)) Oricum iti prevad o cariera la Geralds la receptie. :P

      Ștergere
  4. Nu stiu daca poate fi considerata cariera, meseria de receptionera, dar e ok! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O cariera de succes trebuie inceputa de jos. Ai rabdare sa imi fac eu hotel si te iau sa lucrezi la mine fara sa stii ca eu is sefu ca stiu ca esti orgolioasa si nu vrei sa datorezi nimanui nimic. :)
      Sa stii ca eu citesc in continuare ce scrii si sper ca nu te simti singura atunci cand scrii aici ca nu iti dau voie. :) Daca esti cuminte promit ca la iarna cand vine patinoaru iti spun cine sunt. :)

      Ștergere
    2. Ai dreptate, nu vreau sa am datorii fata de nimeni. Si pot sa am rabdare, asa ca "hai iarna hai" :)

      Ștergere
    3. Ai sa razi pe cinste daca o sa aflii si oricum, in cazul in care imi fac curaj si iti spun, pentru ca inca ma mai gandesc sa nu o fac, n-o sa mai scriu pe aici, sa stii. Acelasi orgoliu care il ai tu il am si eu din pacate, ideea pentru care mai scriu pe aici e ca iti sunt recunoscator pentru faptul ca intr-un anumit moment al vietii mele ai fost persoana care mi-a aruncat colacul de salvare, un colac mare si plutitor care m-a salvat. Ceea ce sunt acum iti datorez si tie. Nu citesc 100% chiar tot ce scrii, mai mult printre randuri asa, cititul n-a fost chiar una din calitatile mele dar ce am simtit eu din activitatea ta de pe aici e ca, desi esti inconjurata de multi prieteni, te simti singura si chiar daca stiu ca nu prea te ajuta, vreau ca macar atunci cand intri aici cu gandul sa vezi ce se mai intampla sau sa mai adaugi ceva, sa fie cateva secunde in care sa simti ca nu e totul chiar asa, sa iti bata inima mai repede pentru cateva clipe si sa continui fara frica ce ai de facut. Nu trebuie sa imi confirmi ca e e asa cum am spus eu, e suficient sa intelegi ce ti-am spus.

      Ștergere