duminică, 20 octombrie 2013

Am hotărât să nu plătesc!

       De s-ar pune taxă pe dragoste am hotărât să nu plătesc!  Probabil că voi rămâne restanta luni, ani întregi și aș avea mari datorii la stat de s-ar pune taxă pe dragoste. Puteți să îmi luați mașina, casa, banii, toate bunurile, dar lasați-mă să iubesc. O viață fără dragoste e mai rea ca un deșert fără apă. Așadar, treceți-mă de pe acum pe lista de restanțieri.
       Fierbe apa pentru cafea și tu stai și te gândești. Nu-ți amintești acum ce ai visat, dar parcă nici nu ai fi vrut să visezi ceva. Te plimbi cu cana de cafea în mână și când îl vezi pe perna ta, cu siguranță îți spui că nu mai ai nevoie de vise, pentru că visurile sunt exact acolo, în patul tău.
       Dar l-ai visat pe el aseară. Face parte și din realitate și din vis. E din povestea cu Frumoasa și Bestia, dar nu știi cine e Frumoasa și cine Bestia. Îți simți stomacul plin de fluturi, iar stomacul fluturilor e plin de tine. Stelele au căzut de pe cer, dar tu încă le vezi strălucind, iar când pășești, zbori, nu mergi. În cană nu ai cafea. În cană e el, peste tot e el. În pat e el, strângând perna în brațe. Ea zâmbește pentru că de ziua ei a primit în dar zâmbet de la tine. Ești atent cu ea și ea e atentă cu tine.
      Brusc s-a făcut ora 10. Te-ai trezit și el nu era. Pregătea cafeaua. Așadar l-ai visat. Deși era lângă tine, l-ai visat. Și el te-a visat. Așa a zis...
     Și îmi mențin părerea că nu plătesc! Aș da faliment din prima numai dacă trebuie să plătesc fluturii prezenți sau absenți. Nu, nu plătesc. AM ZIS! Dar până atunci încă puțin să dorm și să visez...
      Tu plătești? 
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu