miercuri, 21 august 2013

Cum e prietena iubitei tale!?

Suntem nebuni în cursa aceasta după afecțiune. Nu avem limite, nu avem granițe, totul este permis și gratis. Poate ține de educație, poate de caracter sau personalitate, sau poate că ține de portofel. Dar eu cred că fiecare gest făcut în societate ține de creier. La tot pasul observ și ascult povești memorabile. Iată unul dintre tablourile care m-au impresionat, dar sincer, nu l-aș agăța pe perete. L-aș ascunde undeva!
       Iubita ta, e iubita ta și ai ales să fii cu ea pentru că ți-a plăcut, pentru că ți s-a părut interesantă și pentru că aveați ce să vorbiți. Pentru că pierdeați ore în șir discutând și nu îți dădeai seama că timpul totuși a trecut. E iubita ta și te-ai lăsat cucerit, respectiv ai cucerit-o, dar vrei să te întâlnești doar cu ea. Ieșirile ”în gașcă” te obosesc, mai ales când ochii îți fug și pe lângă iubita ta. Vrei să demonstrezi că ești în stare să cucerești orice tip de fată, iar prietena iubitei tale ți se pare ținta potrivită. Ieși din rutină și pentru o perioadă destul de lungă lumea vorbește, iar tu ca băiat ești în centrul atenției.
    Prietena iubitei tale e și ea interesantă, iar faptul că e prietena ei o face de 2x mai interesantă. Iar iubita ta devine imediat fosta, iar prietena ei devine actuala.
    Frumos tablou! Iar ieșirile sunt aceleași,  lumea râzând pe sub mustăți. Probabil vă imaginați o criză de isterie din partea fostei, în care își ia de cap prietena, iar iubitul (cui?) este arbitru și strigă ”încetați, vă rog liniștiți-vă” și reproșuri, vorbe aruncate, pac o palmă, două, ce să mai... culmea penibilului!
   Dar NU! Ciudat nu? Fosta se bucură pentru fericirea ( de scurtă durată pentru că se despart) a prietenei ei și nici un reproș, nici o palmă, nici o privire invidioasă. Îmi pare rău că tocmai am stricat imaginea deja formată a ceea ce putea să se întâmple. Și eu mi-am pus imaginația la încercare și nu puteam să îmi imaginez altceva decât o bătălie pe câmpul de luptă... Dar totuși nu găsesc răspuns. Cine e vinovat?! El, că a ales să se joace cu 2 piese de colecție, sau ele / ea ( iubita, prietena). În acest joc nici nu îmi pot imagina cine e acum iubita, fosta, prietena, actuala s.a. Mă pierd în detalii iar durerea de cap își face simțită prezența!
    Dar cum se spune, o prietenie trece și prin foc!
    Într-o prietenie trebuie de împărțit totul, până și carnea de porc, dacă se poate spune așa.

P.S. ”Un prieten fals este un dușman autentic.” - George Budoi. 

4 comentarii:

  1. Eu cred ca depinde de situatie cine este vinovat. In orice caz este vinovat ori baiatul ori prima iubita. Daca ei se inteleg bine, oricat de mult s-ar da prietena ei la el, baiatul daca e cu capul pe umeri nu o sa o bage in seama. parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. E discutabila situatia! In orice caz, cu siguranta nu e vinovat doar unul,zic :)

    RăspundețiȘtergere
  3. adinoi:D:> toti sunt vinovati:>... el pt ca vrea sa creasca in ochii gastii si ele pt ca fosta nu stie sa il tina sub papuc sa zic asa si prietena foste pt ca accepta avansurile iubitului prietenei ei:)) greu... in fine:D

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.youtube.com/watch?v=JrLF7rZz1qo

    RăspundețiȘtergere