duminică, 17 noiembrie 2013

Taci!

M-a implorat să le fac în așa fel încât să înceteze.
M-a rugat să le zic să tacă, să nu mai vorbească atât, pentru că începuse să doară.
Erau niște voci care vorbeau fară oprire. Erau voci asurzitoare, care te făceau să zbieri.
Dar le-am zis să se oprească și nu m-au ascultat. Mi-au zis că eu nu cred, motiv pentru care nu se puteau opri.
M-au implorat să tac pentru că vorbeam prea mult și nu se puteau concentra asupra personajului principal.
Au început apoi să țipe din ce în ce mai tare. Erau dorul și durerea.
Le-am lăsat să urle. Nu am mai avut ce face. Se vor opri într-o bună zi! 

8 comentarii:

  1. Simt ca iti lipseste acel ceva de care ai nevoie si care l-ai cautat tot timpul doar ca acum cred ca iti pare cam dificil sa il gasesti dar nu stiu de ce pentru ca vad ca iti merge bine..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convins. Pentru ca te cunosc. ;)

      P.S. M-a amuzat ca am vazut ca ai scris pe facebook ca ai un "secret friend" dar eu nu am legatura cu el,deci ai doi cu alte cuvinte. :))

      Ștergere
    2. Nu stiu daca ma cunosti f bine. Secret friendu, e o persoana din organizatia din care fac parte. e o chestie intre noi. Si eu, la randul meu, sunt secret friendu altcuiva!

      Ștergere
    3. Eh,una e sa cunosti pe cineva si alta sa nu stii ce mai face.Eu despre tine aflu de aici si de pe facebook,asta chiar nu aveam de unde sa stiu si de asta nu am vrut sa crezi altceva.

      Ștergere
    4. E bine ca se lamuresc unele aspecte. Poti sa zici si cine esti. Putem comunica si pe fb mai usor! :)

      Ștergere
  2. Nu stiu care sunt aspectele care se lamuresc dar asta nu iti pot spune deocamdata. Oricum nu te-ar ajuta cu nimic. :)

    RăspundețiȘtergere